Rotary Youth Exchange

keskiviikko 5. kesäkuuta 2019

9th month

O-HI-O!

Yhdeksäs kuukausi jenkeissä on nyt takana päin ja kesänvietto on alkanut. Koulu loppui toukokuun puolivälissä ja oon saanu nauttia lomasta. Päivät täällä alkaa käydä vähiin ja täältä lähteminen kauhistuttaa, kuitenkin hyvä fiilis kaikesta mikä mua Suomessa odottaa.

Toukokuun alussa miellä oli kuoron päätöskonsertti ja se oli aika hieno kokemus. Koulun vanhimmille oli senior recognition ja meidät kukitettiin. Kaikki koulun kolme kuoroa esittivät harjoittelemansa laulut ja kaikilla oli parhaat päällä. Konsertin jälkeen mentiin kaveriporukalla Cane'siin syömään.


Äitienpäivänä mentiin ziplining yhteen luonnonpuistoon parin tunnin ajomatkan päästä meiltä. Sen jälkeen käytiin syömässä ja mentiin jatkamaan meijän kierrosta tässä Hocking Hillsin luonnonpuistossa.

Viimisellä kouluviikolla kävin kavereitten kanssa kattomassa pesistä meijän koululla ja meillä oli koulun musiikkiohjelman senior recognition. Viimisellä viikolla ei koulussa tehty oikeen mitään. Viimisen koulupäivän jälkeen mä ja mun kaveri Rachel päätettiin mennä ostamaan Walmartista kaks kalaa ja nimettiin ne meijän parin opettajan mukaan.

Noin viikko koulun loppumisen jälkeen me seniorit lähettiin luokkaretkelle Cedar Pointiin, joka on jenkkien isoin huvipuisto. Meillä oli tosi hyvä päivä kivalla porukalla.

Senioreilla loppu koulu aijemmin kuin muilla ja kun koulusta päästiin, valmistujaisjuhlat alko. Täällä senior vuosi high schoolissa on tosi iso juttu ja kaikilla on hienot juhlat. Toisin kun Suomessa, nä valmistujaisjuhlat ei oo kaikki samana päivänä, vaan joka viikonloppu toukokuusta heinäkuuhun asti. Niissä on kiva käydä ja näkee aina kavereita. Mulla on juhlia takana tällä hetkellä varmaan toistakymmentä.

Viikko sitten oli itse graduation ja se oli aika hieno kokemus. Vaikka vaihtarit ei varsinaisesti valmistuneetkaan, niin oli silti kiva, että meitä muistettiin. Graduationin jälkeen mentiin mun hostien kanssa syömään mun lempi ravintolaan viereiseen kaupunkiin.

Viime viikolla kävin uudestaan Hocking Hillisissä ja kierreltiin vähän enemmän eri nähtävyyksiä siellä. Ohiossa järjestetään Memorial Tournament, joka on yks isoimmista golfturnauksista. Oltiin kattomassa siellä harjotuskierroksia ennen viikonlopun oikeeta kisaa. Niin paljon kaikkea kivaa koko ajan meneillään, ettei täältä malttaisi millään lähteä.

Äiti ja isä mulla on täällä kaikki hyvin edelleen!

Muistakaa hymyillä!



-Elli































1 kommentti:

  1. Edelleen niin olen täysillä mukana sinun elämäsi tapahtumissa.
    Ihanaa luettavaa. Hymyillään....

    VastaaPoista